Erturgut Sanat ailesi olarak bugün sizler için Tüm Zamanların En İyi 25 Kemancısını listeledik. Listemizi inceleyerek ilham sağlayabilecek müzisyenleri ve müzik türlerini keşfedebilirsiniz.. Eğer kemanı öğrenme aşamasındaysanız yada çalıyorsanız şunu kesinlikle unutmayın, bu efsane isimler de sizin geçtiğiniz aşamalardan geçti ve yaptığınız egzersizleri saatlerce yaptı. Temel egzersizlerden sıkılarsanız bunu mutlaka hatırlayın!
Listemizi dünyanın en iyi yayınlarını baz alarak oluşturduk, umarız eğlenceli ve bol keşifli vakit geçirirsiniz.. Ayrıca Keman Kursu hakkında ayrıntılı bilgi için Buraya Tıklayın..
Tüm Zamanların En İyi Kemancıları
Joshua Bell (1967 – )
Joshua Bell, saf, sürekli sıkı çalışma ve mükemmellik yoluyla bunu tam teşekküllü bir kariyere dönüştüren ender müzisyenlerden biriydi.
Nicola Benedetti (1987 – )
Enstrümanın ve genel olarak müzik eğitiminin yorulmak bilmeyen bir savunucusu, ama aynı zamanda dünya çapında bir kemancı da..
Sarah Chang (1980 – )
İnanılmaz bir şekilde, Sarah Chang 30 yılı aşkın bir süredir uluslararası sahnelerde sahne alıyor. 5 yaşından itibaren tüm konçertoları çalabildiğinizde olan budur.
George Enescu (1881 – 1955)
O Romenler arasında gerçek bir tanrı.. Aslında enstrümanda kapsamlı çıkışı ve dinamit tonu sayesinde kemancılar arasında bir tanrı.
Julia Fischer (1983 – )
Dünya çapında bir kemancı olmakla yetinmeyen Fischer, zaman zaman bir konser piyanisti de oluyor..
Midori (1971 – )
Midori, Leonard Bernstein’ın önünde tek bir performansta kopuk telle çalmayı başardığından beri bir efsane oldu.
Hilary Hahn (1979 – )
Gerçek bir deneyci olan Hahn’ın yenilikçi yaklaşımı, modern çağ için kemanda devrim yarattı.
Jascha Heifetz (1901 – 1987)
Heifetz’in çalışını duyduğunda keman efsanesi Fritz Kreisler şöyle dedi: “Kemanlarımızı alıp dizlerimizin üzerinde kırabiliriz.”.. Yeterince adil.
Janine Jansen (1978 – )
Eşi benzeri olmayan romantik bir ses tonuna sahip bir Bach uzmanı olan Hollandalı kemancı Janine Jansen, keman dünyasının sonsuza kadar ön saflarında yer almış gibi görünüyor.
Nigel Kennedy (1956 – )
Gerçek bir ateşli tonlara sahip olan Kennedy, keman çalışı sırasında aynı anda hem sinirlendirme hem de sevindirme hilesini buldu.
Fritz Kreisler (1875 – 1962)
Kreisler, hemen tanınabilir bir tonla enstrümanından duygu estirmenin öncüsüydü. Ama aynı zamanda, mirasını ve etkisini güvence altına alan, keman için de şeytani ve efsanevi eserlerin bestecisiydi.
Gidon Kremer (1947 – )
Çağdaş müzikte olduğu kadar Barok’ta da kendine hakim olan Letonya’lı Kremer’in tarzı o kadar uyumlu ve ileri görüşlü ki, çalımına böyle bir kişilik katabilmesi daha da inanılmaz.
Yehudi Menuhin (1916 – 1999)
Çok az kemancı, yeni nesil en iyi kemancıları başlatmaktan sorumlu olduğunu iddia edebilir, ancak Menuhin kesinlikle yapabilir. Yenilikçi ve tutkulu bir eğitimci ve aynı zamanda en iyi performansa sahip..
Viktoria Mullova (1959 – )
Açıkça görülüyor ki, Mullova’nın keman tekniği, keman becerileriyle örtüşmekten çok daha fazlasıydı.
Anne-Sophie Mutter (1963 – )
Alman kemancı Anne-Sophie Mutter, kariyerinin ilk yıllarında büyük şef Herbert von Karajan’dan akıl hocalığı aldı ve bunu gösteriyor. Sadece eski favorilerden ziyade modern eserlerin büyük bir şampiyonu ve bu nedenle enstrümanın büyümesi için hayati önem taşıyor.
Ginette Neveu (1919 – 1949)
Trajik bir şekilde, Neveu sadece 30 yaşındayken bir uçak kazasında öldü.. Bir keresinde Wieniawski Yarışması’nda David Oistrakh’ı yendi ve şimdiden bazı klasik kayıtlar yapmaya başladı
David Oistrakh (1908 – 1974)
Hem Shostakovich hem de Khachaturian keman konçertolarını size adadıklarında, iyi olduğunuzu bilirsiniz. Oistrakh bir efsaneydi.
Niccolò Paganini (1782 – 1840)
Tarihte başka hiçbir kemancı, enstrümanın çalınma şekli üzerinde bu kadar etki ve güce sahip olmamıştır. Kompozisyonlar, efsanevi performanslar ve hatta David Garrett’ın oynadığı bir biyografik film.. Ne büyük bir miras.
Itzhak Perlman (1945 – )
Kemanın popülaritesi için Itzhak Perlman kadar çok az şey yaptı. Schindler’in Listesi’ndeki çalımı büyük ölçüde dekore edilmiş, son derece saygın ve usta bir el..
Pablo de Sarasate (1844 – 1908)
Sarasate sadece destanı ‘Zigeunerweisen’i yazmamış olsaydı, yine de mutlak bir efsane olurdu. Ama olduğu gibi, aynı zamanda şeytani derecede yetenekli bir sanatçıydı.
Gil Shaham (1971 – )
Muhtemelen kaderi her zaman büyük olmak olsa da, Shaham büyük çıkışını 1989’da bir konserde Itzhak Perlman’ın yerine Bruch ve Sibelius konçertolarını çaldığında aldı.
Isaac Stern (1920 – 2001)
Stern, Yo-Yo Ma ve Itzhak Perlman da dahil olmak üzere, onu takip eden neslin en büyük müzisyenlerinden bazılarının arkasındaki itici güçtü. Ama her şeyden önce, onu bir yıldız yapan icracılığı idi.
Maxim Vengerov (1974 – )
Çok az kemancı performansta Rus Maxim Vengerov kadar zahmetsiz görünüyor, başka bir dahi iyi yaptı. Oh, ve UNICEF tarafından Uluslararası İyi Niyet Elçisi yapılan ilk müzisyen.
Antonio Vivaldi (1678 – 1741)
Barok kemanın babası ve bugün çalınan kemanın üzerinde göz ardı edilemez bir etkisi var. Konçertolarının bugünün profesyonelleri için hala bir eğitim alanı olarak görülmesi şaşırtıcı değil.
Eugène Ysaÿe (1858 – 1931)
Müzik çevrelerinin dışında pek bilinen bir isim değil, ancak Belçikalı kemancı ve besteci Eugène Ysaÿe repertuarın mutlak efsanelerinden bazılarını yazdı. Ve aynı zamanda oldukça eşsiz bir kemancıydı .
Daha Fazlası İçin Bize Ulaşın
İzmirde yapılan sanat etkinliklerine, galerilere, konserlerine ve daha fazla kültür sanat haberlerine sitemizin blog sekmesini takip ederek ulaşabilirsiniz.
Daha fazla enstrüman bilgilerine ulaşmak için bizi sosyal medya hesaplarımızdan takip edebilirsiniz. Ayrıca kurslarımız hakkında ayrıntılı bilgiye ulaşmak için bizi 0507 95 96 333 numaralı telefonumuzu arayabilir ya da mesaj bırakabilirsiniz.
Aklınızda oluşan soru işaretlerini gidermek için direkt sanat merkezimize de gelebilirsiniz. Özellikle önceden arayıp randevu alarak ücretsiz bir şekilde hocalarımıza danışabilirsiniz. Deneme dersinde hangi sanat alanına yatkın olduğunuzu keşfedip kendinizi istediğiniz alanda geliştirebilirsiniz.
Erturgut Sanat Merkezine Nasıl Gelebilirim?
Sanat merkezimize İzmir’in her yerinden metroyla, otobüsle, vapurla ulaşım çok kolaydır. Karşıyaka dışından gelmek zor diye düşünmeyin sanat merkezimizin ulaşımı çok kolay, konumu da çok merkezidir.
İzmir’in neresinden isterseniz kolaylıkla gelebilirsiniz. Kaliteli bir eğitim istiyorsanız, mesafe bana uzak diye düşünmeden önce kesinlikle bir kez sanat merkezimizi ziyaret etmeli ve en azından bizimle bir kahve, bir çay içip sanat merkezimizde gerçekleşen eğitimler hakkında bilgi alıp, sıcak, samimi, eğlenceli sanat ortamımızı kendiniz görmelisiniz.
Karşıyaka Yelken Klübünün 300 metre, Bostanlı tarafına doğru ilerisinde, halı sahaların çaprazında, Lion Kafe’nin yanında zemin katta, Karşıyaka Yalı’ da sahilde yer almaktadır.
Aynı zamanda msn@erturgutsanatmerkezi.com mail adresimizden de bize ulaşıp hemen geri dönüş ile aklınızdaki soru işaretlerini giderebilirsiniz. Mutlu, umutlu, sağlıklı, sanat ve sağlıkla dolu günler dileriz..
Adres / Erturgut Sanat Merkezi Nerede?
Cemal Gürsel Caddesi (Yalı Caddesi) No: 426 Bayerler Apartmanı – Zemin Kat Daire. 1 Karşıyaka / İzmir
İzmir sanat kursları arasından, müzik kursu arayışında olanlar için, enstrüman çalıp, enstrüman kursu alıp yeni bir hobi edinmek isteyenler için, Erturgut Sanat Merkezi bir çok enstrümanın dersi sunıyor! İzmir müzik kursu bakımından çok şanslı bir yer, bir çok seçenek var! Siz de müzik kursu almak istiyorsanız Erturgut Sanat’a davetlisiniz, siz istekli olun ve gerisini bize bırakın!